„Kanų liūtų“ apdovanojimuose paskelbtos geriausios metų reklamos

Baigėsi 70-asis tarptautinis „Kanų liūtų“ festivalis, svarbiausias reklamos ir kūrybiškumo renginys pasaulyje. Kasmetinis festivalis, rengiamas Prancūzijoje, Kanuose, pritraukė tūkstančius reklamos, komunikacijos, žiniasklaidos specialistų iš įvairių pasaulio šalių. 

Festivalio dalyvių laukė keli šimtai pranešimų aktualiausiomis reklamos, rinkodaros, medijų temomis. Tarp ryškiausių pranešėjų šiemet pasirodė – aktorė, kultinio serialo „Nusivylusios namų šeimininkės“ žvaigždė Eva Longoria, komikas Kevinas Hartas, hiphopo atlikėjas ir vienas grupės „The Black Eyed Peas“ įkūrėjų will.i.am, „Apple“ rinkodaros viceprezidentas Toras Myhrenas, JAV režisierius ir aktorius Spike’as Lee. 

Kiekviename „Kanų liūtų“ festivalyje įprastai dominuoja viena tema. Šiais metais ja neišvengiamai tapo dirbtinis intelektas (DI). Tiek kuriantys dirbtinio intelekto platformas, tiek jas naudojantys diskutavo apie tai, kokią įtaką jis darys kūrybiškumui ir visai industrijai. Pagal rinkos tyrimų bendrovės „Forrester“ duomenis prognozuojama, kad iki 2030 metų 7,5% reklamos industrijos darbo vietų JAV perims dirbtines intelektas.  

Nepaisant daugybės pranešimų ir diskusijų, „Kanų liūtų“ festivalio svarbiausia ašimi išliko apdovanojimai. Per savaitę buvo paskelbti 32 kategorijų laimėtojai – bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ laimėtojai bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Būtent svarbiausius „Kanų liūtų“ festivalio laimėtojus ir kviečiame pamatyti žemiau. 

Žmogausteisės.lt atkreipia mūsų skaitytojų dėmesį į žmogaus teisių tematikos reklamas:

Video („Film“) kategorija 

ITV X CALM

Titano (Titanium) kategorija 

Klientas: Tuvalu vyriausybė, agentūra: adam@eveDDB

Pramogų „Liūto“ muzikoje (Entertainment Lions For Music) kategorija

Klientas: Michael Kiwanuka, gamybos įmonė: Smuggler

Klientas: Apple, agentūra: Apple

Inovacijų (Innovation) kategorija

Klientas: Augmental, agentūra: Wunderman Thompson

Spaudos (Print & Publishing) kategorija  

Klientas: laikraštis Annahar, agentūra:  Impact BBDO

B2B kūrybiškumo (Creative B2B) kategorija 

Klientas: B3 Stock Exchange & United Nations Global Compact, agentūra: AlmapBBDO

Žiniasklaidos (Media) kategorija 

Klientas: Dove, agentūra: Ogilvy 

Ryšių su žiniasklaida (PR) kategorija 

Klientas: DoorDash, agentūra: Gut 

Dizaino (Design) kategorija 

Klientas: Microsoft, agentūra: McCann 

Farmacijos (Pharma) kategorija 

Klienta: Eurofarma, agentūra: Dentsu Creative 

Health Grand Prix for Good 

Klientass: Memorial Sloan Kettering Cancer Center, agentūra: Publicis Foundation 

Darnaus vystymosi (Sustainable Development Goals) kategorija  

Klientas: Mastercard, agentūra: McCann Poland 

Žmogausteisės.lt

Apie žmogaus teises Lietuvoje ir pasaulyje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *